V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že:
Predstavenie MIROSLAV DONUTIL - VIANOCE one man show, ktoré sa malo konať dňa 19.12.2021 o 19:30 hod. v DoubleTree by Hilton Hotel Bratislava, je z dôvodu zlej pandemickej situácie ZMENENÉ! Namiesto uvedeného predstavenia sa uskutoční predstavenie Miroslav Donutil - One Man Show v novom termíne: 24.4.2022 o 18:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Predstavenie MIROSLAV DONUTIL - VIANOCE one man show, ktoré sa malo konať dňa 20.12.2021 o 19:00 hod. v Dome armády, Trenčín, je z dôvodu zlej pandemickej situácie ZMENENÉ! Namiesto uvedeného predstavenia sa uskutoční predstavenie Miroslav Donutil - One Man Show v novom termíne: 22.4.2022 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Predstavenie MIROSLAV DONUTIL - VIANOCE one man show, ktoré sa malo konať dňa 21.12.2021 o 19:00 hod. v Aule SZU, Banská Bystrica, je z dôvodu zlej pandemickej situácie ZMENENÉ! Namiesto uvedeného predstavenia sa uskutoční predstavenie Miroslav Donutil - One Man Show v novom termíne: 21.4.2022 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Predstavenie MIROSLAV DONUTIL - VIANOCE one man show, ktoré sa malo konať dňa 22.12.2021 o 18:00 hod. v Dome odborov Žilina, je z dôvodu zlej pandemickej situácie ZMENENÉ! Namiesto uvedeného predstavenia sa uskutoční predstavenie Miroslav Donutil - One Man Show v novom termíne: 20.4.2022 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 14.12.2021!
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to najneskôr do 14.12.2021 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 14.12.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 14.12.2021 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom formulára v registrovanom účte klienta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus kartou: Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Benefitovou poukážkou (prípadný doplatok kartou): V prípade, že klient doplácal rozdiel ceny, k žiadosti je potrebné vyplniť vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie`` aj číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.