Predstavenie Vytrvalý dážď, ktoré sa malo konať dňa 10.3.2020 o 18:30 hod. v Kine Hviezda Trenčín, je ZRUŠENÉ!
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom formulára v registrovanom účte klienta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus kartou: Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Benefitovou poukážkou (prípadný doplatok kartou): V prípade, že klient doplácal rozdiel ceny, k žiadosti je potrebné vyplniť vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie`` aj číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Oznam od organizátora: Oznam v súvislosti s koronavírusom
Vážení diváci, súčasná situácia ohľadom koronavírusu sa nás všetkých veľmi dotýka. Celoplošný zákaz usporiadania kultúrno-spoločenských akcií v rámci celej SR kvôli pandémii koronavírusu a narastajúci počet nakazených nám znemožnil vykonávať svoju prácu na javisku. Samozrejme, rešpektujeme rozhodnutia Krízového štábu SR aj samosprávy, preto pracujeme na opatreniach, ktoré sú nevyhnutné v súčasnej situácii, ale aj na projektoch a zlepšeniach do budúcnosti. Jedným z opatrení, ktoré chceme v súčasnosti urobiť je, že Vám ponúkame možnosť vrátenia vstupného za predstavenia, ktoré sa mali uskutočniť v marci a apríli (10.3. Vytrvalý dážď, 4.4. A tak nezostal žiaden, 8.4. Žabiatko, 23.4. Svetový Slovák Štefánik, 30.4. Môj Macík). Keďže súčasná situácia je neprehľadná a neistá, a my nevieme zaručiť náhradné termíny, považujeme toto riešenie za seriózne voči našim divákom. Uplatnite si prosím návrat Vášho vstupného u našich zmluvných predajcov Ticketportal a visittrencin.sk, po otvorení aj v KIC Trenčín. V súvislosti s výzvou SND Podajte kultúre záchranné koleso sa obraciame na vás, verných divákov, aby ste kultúre, ak je to vo vašich možnostiach, podali „záchranné koleso“ a pomohli preklenúť toto ťažké obdobie tým, že si nebudete nárokovať vrátenie vstupného za zrušené predstavenia. Mnohí z vás sa k tejto iniciatíve už pridali. Patrí vám za to naše uznanie a vďaka. Viac informácií nájdete na https://www.snd.sk/aktuality-tlacove-spravy Tento stav je pre kultúru existenčne závažný a jeho dôsledky budeme ešte dlho cítiť nielen v ekonomickej, ale aj v osobnej a umeleckej oblasti. Budeme sa musieť nanovo ponoriť do našej práce, reštart jednotlivých predstavení nebude jednoduchý, ale s vidinou Vašej diváckej účasti ho zvládneme. Prosíme Vás, zostaňte v budúcnosti s nami, ako sme my neustále mysľou pri Vás, našich divákoch. Priatelia divadla a kultúry, ostaňte nám verní a po skončení krízy sa opäť príďte zabaviť a kultúrne vyžiť. Tešíme sa na Vás, priatelia. Vaše Mestské divadlo Trenčín
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.