Predstavenie PIL C 2086 TOUR, ktoré sa malo konať dňa :
9.4.2020 o 21:00 hod. v Jantár Club, Prievidza, je ZRUŠENÉ!
10.4.2020 o 21:00 hod. v Nová Pekáreň, Nitra je ZRUŠENÉ!
9.10.2020 o 21:00 hod. v City Club, Trnava, je ZRUŠENÉ!
10.10.2020 o 21:00 hod. v Urban Spot, Banská Bystrica , je ZRUŠENÉ!
17.10.2020 o 21:00 hod. v Ateliér Babylon, Bratislava , je ZRUŠENÉ!
7.11.2020 o 21:00 hod. v Rock Fabric, Poprad, je ZRUŠENÉ!
Po intenzívnej komunikácii s klubmi či umelcom a sledovaní aktuálnej pandemickej situácie na Slovensku a Česku sme žiaľ nútení, z dôvodu vládnych nariadení spojenými s ochorením COVID-19, PIL C 2086 TOUR • ZRUŠIŤ • Vaše zdravie a zdravie umelcov je pre nás na prvom mieste. Do 1.11.2020 bude možné v sieti Ticketportal požiadať o vrátenie finančných prostriedkov za zakúpené vstupenky. V prípade nevrátenia vstupenky podporíte kultúru a hudobné podujatia, ktoré aktuálne zažívajú najťažšie obdobie vôbec. Za trpezlivosť a vernosť Vám vopred ďakujeme a prajeme veľa zdravia. Veríme, že sa situácia čím skôr upokojí a my budeme môcť priniesť párty aj do vášho mesta.
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom formulára v registrovanom účte klienta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus kartou: Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Benefitovou poukážkou (prípadný doplatok kartou): V prípade, že klient doplácal rozdiel ceny, k žiadosti je potrebné vyplniť vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie`` aj číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.