V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenia ZDENĚK IZER NA PLNÝ COOLE sú z dôvodu pretrvávajúcej pandémia COVID-19 ZMENENÉ!
Predstavenie ktoré sa malo konať dňa 23.10.2020 o 19:00 hod. v Dome odborov Žilina sa uskutoční v novom termíne: 29.3.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Predstavenie ktoré sa malo konať dňa 24.10.2020 o 19:00 hod. v Kino MOSKVA Martin sa uskutoční v novom termíne: 30.3.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Predstavenie ktoré sa malo konať dňa 25.10.2020 o 19:00 hod. v Dome kultúry Nové Zámky sa uskutoční v novom termíne: 25.4.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Predstavenie ktoré sa malo konať dňa 26.10.2020 o 19:00 hod. v Dome kultúry Senica sa uskutoční v novom termíne: 31.5.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Predstavenie ktoré sa malo konať dňa 27.10.2020 o 19:00 hod. v Divadle Púchov sa uskutoční v novom termíne: 31.3.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 17.10.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 17.10.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 17.10.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.