Predstavenie Michal David 60, ktoré sa malo konať dňa 2.10.2020 o 19:00 hod. v Zimný štadión ONDREJA NEPELU, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 14.6.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu požiadať o vrátenie vstupenky najneskôr do 5.10.2020 ! Od tohto dátumu bude vstupenka automaticky presunutá na rok 2021 bez možnosti refundácie.
Klienti, ktorí si vstupenky kúpili na predajnom mieste, ich musia zaslať poštou najneskôr do termínu uvedeného v tlačovej správe na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. K žiadosti o vrátenie je potrebné zaslať aj emailovú adresu a číslo účtu, kam bude vrátená suma.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 5.10.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 5.10.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Aktualizované informácie:
POZOR: Zákonná lehota na vrátenie ceny vstupenky (vstupného) je 13 mesiacov od neuskutočneného podujatia (pričom neuskutočneným podujatím sa myslí aj presunuté podujatie, pre ktoré bola platnosť vstupenky predĺžená, a ktoré sa tiež neuskutočnilo). Vašu požiadavku na vrátenie ceny vstupenky (vstupného) sa budeme však snažiť vybaviť čo najskôr.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.