Krok 1.: Prehľad Vašich rezervácií nájdete po prihlásení sa na stránku www.ticketportal.sk a kliknutím na odkaz MOJ TICKETPORTAL v ľavom hornom stĺpci a časť ,,Zobraziť rezervácie,,.
1.1.: Rezervácie sú rozdelené podľa lokalít, v ktorej bola rezervácia vytvorená.
1.2.: Máte možnosť uhradiť ešte nevyzdvihnuté a nezaplatené rezervácie. Tie spoznáte podľa znaku "zaplatené - nezaplatené". Kliknutím na číslo rezervácie alebo ,,Detail rezervácie,, sa dostanete do jej detailu. V prípade, že chcete rezerváciu uhradiť kliknite na PLATBA.
1.3.: Označte akou formou chcete prevziať vstupenky (Hometicket, poštou, poštou do zahraničia, osobne. Kliknite na tlačidlo PLATBA
1.4.: Následne budete presmerovaný na stránku banky, kde vyplníte potrebné údaje na úhradu z Vášho účtu (číslo Vašej karty, mesiac a rok platnosti , CV číslo ...) kliknite na ZAPLATIŤ
1.5.: Po úspešnom zaplatení (Transakcia bola úspešná! Kvôli korektnému ukončeniu operácie stlačte prosím Pokračovať) je potrebné prejsť späť na stránky www.ticketportal.sk a to tak, že kliknete na text POKRAČOVAŤ.
1.6.: Po návrate na naše stránky je Vám vygenerovaný Variabilný symbol.
a) V prípade zvoleného prevzatia Hometicket si vstupenky vytlačte cez tlačítko VYTLAČ VSTUPENKY (laserová tlačiareň , bezokrajová tlač) na A4, pred tlačou si skontrolujte nastavenia pre tlač na www.hometicket.sk , čast Nastavenia.
b) V prípade zvoleného prevzatia poštou/ poštou do zahraničia – Vám budú vstupenky zaslané v najbližších pracovných dňoch a nie sú pre Vás údaje o Variabilnom symbole potrebné.
c) V prípade zvoleného prevzatia osobne je od Vás požadované zadanie Vášho Overovacieho kódu. S týmito údajmi (Variabilný symbol, overovací kód) si vstupenky vyzdvihnete na predajných miestach v sieti TICKETPORTAL, preto je potrebné, aby ste si ich poznačili, prípadne zapamätali. Nezadaním Overovacieho kódu strácate možnosť vyzdvihnutia vstupeniek.
1.7.: E-mailom budete informovaný o zakúpení vstupeniek, spoločne so zoznamom predajných miest Ticketportalu, kde si vstupenky môžete vyzdvihnúť. Pred vyzdvihnutím rezervácie si môžete Vami vybrané predajné miesto overiť cez OVER MOŽNOSŤ VYZDVIHNUTIA, jeho otváracie hodiny a či je poskytovateľom služieb, ktoré od neho budete požadovať.
Krok 2.: Máte možnosť zrušiť ešte nevyzdvihnuté a nezaplatené rezervácie. Tie spoznáte podľa znaku „zaplatené - nezaplatené“. O zrušenie rezervácie môžete požiadať na e-mailovej adrese help@ticketportal.sk a bez akýchkoľvek poplatkov Vám bude rezervácia zrušená.