V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Michal David 60, ktoré sa malo konať dňa 14.6.2021 o 19:00 hod. v Zimný štadión ONDREJA NEPELU, Bratislava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 23.6.2022 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu písomne požiadať o vrátenie vstupenky najneskôr do 14.7.2021! Od tohto dátumu bude vstupenka automaticky presunutá na nový dátum bez možnosti refundácie.
POZOR: Zákonná lehota na vrátenie ceny vstupenky (vstupného) je 13 mesiacov od neuskutočneného podujatia (pričom neuskutočneným podujatím sa myslí aj presunuté podujatie, pre ktoré bola platnosť vstupenky predĺžená, a ktoré sa tiež neuskutočnilo). Vašu požiadavku na vrátenie ceny vstupenky (vstupného) sa budeme však snažiť vybaviť čo najskôr.
Klienti, ktorí si vstupenku kúpili na predajnom mieste, ich musia zaslať poštou najneskôr do termínu (14.7.2021) uvedeného v tlačovej správe na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. P.O.BOX 5. 810 08 Bratislava. K žiadosti o vrátenie je potrebne zaslať aj emailovú adresu a číslo účtu, kam budú vrátená suma.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to najneskôr do 14.7.2021 poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 14.7.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 14.7.2021 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF a číslo účtu, kam bude vrátená suma v prípade, že nebude technicky možné vrátiť financie na kartu, z ktorej bola platba realizovaná. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 14.7.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 14.7.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 14.7.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 14.7.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.