V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ
predaja oznamujeme, že predstavenia organizátora Kultúrne zariadenia
Petržalky:
BUBNOVAČKA ORHCESTRA
s Rytmika.sk - 25.11.2021 - 18:00 -
DKL
DIVADLO TANDEM - Ako dostať dieťa
z domu - 26.11.2021 - 19:00 –
DKL
ROZPRÁVKOVÁ NEDEĽA – kozliatka
28.11. 2021 – 10:00 a 15:00 - DKZH
NESTARNÚCE MELÓDIE - 28.11. 2021
- 17:00 – DKL
FOLKOVÉ VIANOCE - 28.11. 2021 –
18:00 – DKZH
DIVADLO TAMDEM - ÚPRIMNE - 3.12.2021 -
DKZH
ROZPRÁVKOVÁ NEDEĽA: O ANJELOVI AČERTOVI - 5.12.2021 – 10:00 A
15:00 – DKZH
sú
ZRUŠENÉ!
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste,
kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili
na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave,
Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste,
ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu:
Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky
uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je
nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04
Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky
prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie
peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY
(platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K
žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF.
Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu
Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Platba bude vrátená priamo
na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet
banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom
na reklamacie@ticketportal.sk. K
žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF.
Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu
Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Zároveň prosíme aj o
doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo
účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v
prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou
poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K
žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V
prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli
vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK
s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit
plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou
poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K
žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a
číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal.
Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu
Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ
SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie
ďakujeme.