Detail info
Close

VŠETKO ČO MÁM RÁD

VŠETKO ČO MÁM RÁD

Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Pripravte sa na večery plné hudby, zábavy a skvelých vystúpení!
V októbri 2024 sa uskutoční výnimočné turné VČMR s Ondrejom Kandráčom a Števkom Skrúcaným,
ktorých na jednotlivých vystúpeniach doplnia ďalší skvelí hostia, ako Miro Noga a Duo LA FEMME.

Termíny a mestá vystúpení:

19.10.2024 Prešov
20.10.2024 Humenné
27.10.2024 Bardejov
28.10.2024 Košice
29.10.2024 Košice

* Prešov VIP stôl obsahuje: vstup pre štyroch ľudí, občerstvenie a parkovanie


Na tomto turné sa môžete tešiť aj na vystúpenie orchestra Júliusa Selčana,
ktorý svojim majstrovstvom a jedinečnými aranžmánmi doplní hudobné zážitky večera.
Ondrej Kandráč, známy svojou virtuozitou na husliach a Števko Skrúcaný, obľúbený slovenský zabávač,
prinesú svojim fanúšikom program plný energických vystúpení a emocionálnych momentov.

Tešíme sa na vašu účasť a nezabudnuteľné zážitky, ktoré si odnesiete z týchto večerov!


Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - VŠETKO ČO MÁM RÁD - 29.10.2024 o 18:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie VŠETKO ČO MÁM RÁD, ktoré sa malo konať dňa 29.10.2024 o 18:00 hod. v Dom umenia, Košice , je ZRUŠENÉ!

Ak má klient záujem o dané podujatie, odporúčame zakúpiť si vstupenky na rovnaké predstavenie v Košiciach v dátume 28.10.2024 https://www.ticketportal.sk/event/VSETKO-CO-MAM-RAD-302292

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


Top