Vo svojej došlej pošte si prosím kontrolujte záložky spam/reklama. Ak sa tu Vaše vstupenky nenachádzajú, prihláste sa do Vášho konta na našej web stránke ticketportal.sk (ak konto nemáte, vytvorte si ho pod tou istou e-mailovou adresou, pod ktorou ste robili nákup). Vstupenky sú dostupne v časti "moje objednávky". Ak sa Vaše vstupenky nebudú nachádzať vo Vašom konte v časti moje objednávky, kontaktujte nás e-mailom na adrese help@ticketportal.sk. Pre identifikáciu je potrebné uviesť variabilný symbol platby a e-mailovú adresu, na ktorú ste si dali vstupenky zaslať.
Pokiaľ sa vstupenky nepredávajú iba online (dostupné iba ako HomeTicket), môžete si ich vyzdvihnúť aj na jednom z našich predajných miest, ktoré sú po celom Slovensku. Prepojenie umožňuje vyzdvihnutie rezervácie na niektoré podujatia aj v zahraničnej sieti Ticketportalu. Zoznam nájdete na našej stránke v časti ``Predajné miesta``, kde si viete overiť, či na Vami vybranom predajnom mieste sa dajú Vaše vstupenky vyzdvihnúť.
Áno, prepojenie umožňuje zakúpiť alebo vyzdvihnúť zarezervované vstupenky aj v Českej republike. Na stránke www.ticketportal.cz, v časti ``Prodejní místa`` nájdete zoznam predajných miest.
Viac informácií nájdete v Obchodných podmienkach TU.
Predajné miesta sú samostatné právne subjekty, ktoré sú so spoločnosťou Ticketportal SK, s.r.o. v zmluvnom vzťahu t. j. provízni partneri, a ich zriaďovateľom nie je Ticketportal SK s.r.o.. Vstupenky sa dajú vrátiť iba na predajnom mieste, kde boli zakúpené, ak pokyny neurčujú inak. Všetky informácie o zmene/ zrušení podujatia nájdete na úvodnej stránke ticketportal.sk – vpravo hore.
V prípade, že na dané podujatie organizátor poskytuje zľavy, nastavíte ju po pridaní vstupeniek do košíka. V košíku pri konkrétnej vstupenke kliknete na "+pridať zľavu". Otvorí sa okno, v ktorom vyberiete Vami požadovanú zľavu a potvrdíte.
Upozorňujeme, aby ste si pred platbou skontrolovali, či Vám systém prepočítal cenu vstupenky. Po platbe, nie je možné žiadať o vrátenie rozdielu ceny alebo o dodatočne uplatnenie zľavy.
Platnosť rezervácie bude ukončená o polnoci z 01.01.2012 na 02.01.2012, ak pokyny usporiadateľa neurčia inak. To znamená, že dňa 01.01. ešte budete môcť uhradiť Vašu rezerváciu na vybraných predajných miestach alebo online cez internet.
Ak chcete dané vstupenky uhradiť cez internet, rezerváciu Vám vieme upraviť. Požiadavku je potrebné zaslať spolu s celým číslom rezervácie na adresu help@ticketportal.sk.
21/Prihlásil som sa cez Google účet a zakúpil som si vstupenky online, na aký email mi ich doručíte?
V prípade prihlásenia cez Google účet, sa Vám email vyplní v košíku automaticky. Na tento email Vám aj prídu vstupenky. Pred platbou si údaje podrobne skontrolujte. Pokiaľ ich v emaily neviete dohľadať, odporúčame prihlásiť sa na našom webe a skontrolovať záložku „Moje objednávky“.
Pre opravu nás prosím kontaktujte v pracovných dňoch e-mailom na adrese help@ticketportal.sk. Je potrebné uviesť Váš korektný email, nesprávny email, na ktorý ste si vstupenky nechali zaslať a taktiež doklad o úhrade. Vzhľadom k tomu, že oprava e-mailovej adresy je spoplatnená služba, Vám po overení, že nákupcom vstupeniek ste skutočne Vy, zašleme rezervačné číslo (poplatok za opravu) a po jeho úhrade cez Vaše konto nás obratom informujete a my Vám zašleme vstupenky, prípadne priradíme do Vášho konta na ticketportal.sk.
Momentálne nie sú k dispozícii žiadne voľné vstupenky. Kapacita vstupeniek sa môže navýšiť, ak to možnosti dovoľujú, alebo sa musia uvoľniť zarezervované vstupenky. Zmenu stavu je možné len priebežne kontrolovať na webe https://www.ticketportal.sk/. Rezervácie sa neuvoľňujú hromadne ale automaticky vždy po uplynutí ich platnosti.