V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Smejko a Tanculienka - Cesta do fantázie!, ktoré sa malo konať dňa 3.12.2024 o 17:00 hod. v Dome kultúry, Bytča, je zo zdravotných dôvodov ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 16.12.2024 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 8.12.2024!
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to najneskôr do 8.12.2024 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 8.12.2024 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 8.12.2024 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 8.12.2024 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Koncert Filmovej hudby - dirigent Kokoš & orchester, ktoré sa malo konať dňa 30.6.2025 o 20:00 hod. v Šimák Zámok Pezinok, je ZMENENÉ! Namiesto uvedeného predstavenia sa uskutoční predstavenie Depeche Note – Symphonic Tribute na zámku v pôvodnom termíne v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 17.12.2024!
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to najneskôr do 17.12.2024 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 17.12.2024 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 17.12.2024 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 17.12.2024 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že koncert Szidi Tobias & Band: Okná dokorán, ktorý sa mal konať dňa 2.12.2024 o 19:00 hod. v Kino Hviezda - Trnava, je z technických príčin ZMENENÝ! Koncert sa uskutoční v novom termíne: 17.3.2025 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 31.12.2024!
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to najneskôr do 31.12.2024 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 31.12.2024 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 31.12.2024 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.12.2024 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že podujatie WE ARE THE 90s PARTY, ktoré sa malo konať dňa 8.12.2024 o 19:00 hod. v Steel arena Košice, je ZMENENÉ! Podujatie sa uskutoční v novom termíne: 1.3.2025 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 15.12.2024!
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to najneskôr do 15.12.2024 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 15.12.2024 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 15.12.2024 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 15.12.2024 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Prevažne nevážne, ktoré sa malo konať dňa 2.12.2024 o 18:00 hod. v Kine Scala Prešov, je zo zdravotných dvôvodov ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 28.1.2025 o 18:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 13.12.2024!
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to najneskôr do 13.12.2024 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 13.12.2024 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 13.12.2024 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 13.12.2024 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie DESMOD 3x2 Skoro unplugged tour, ktoré sa malo konať dňa 9.12.2024 a 10.12.2024 o 20:10 hod. v Event Hall, Malacky, je ZRUŠENÉ!
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Čudné popoludnie Dr. Zvonka Burkeho – divadelná komédia, ktoré sa malo konať dňa
18.10.2024 v Mestské divadlo ACTORES, Rožňava
19.10.2024 v SOŠ Automobilová, Košice
20.10.2024 v SOŠ Automobilová, Košice
o 18:00 hod. je ZMENENÉ!
Predstavenie sa uskutoční v novom termíne:
termín 20.10.2024 - 18.3.2025 v novom mieste konania Historická radnica, Košice
termín 19.10.2024 - 19.3.2025 v novom mieste konania Historická radnica, Košice
20.3.2025 Rožnava v pôvodnom mieste konania
o 18:00 hod.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 4.12.2024!
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to najneskôr do 4.12.2024 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 4.12.2024 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 4.12.2024 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 4.12.2024 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že koncert HOGWART’S Magic Symphony, ktorý sa mal konať dňa 20.2. a 21.2.2025 o 19:00 hod. v Dom kultúry Trnava a STARS auditorium, Bratislava, je ZRUŠENÝ!
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že koncerty ADISS - HUDBA NAOZAJ NAŽIVO, ktoré sa mali konať dňa
27.12.2024 v Urban Spot, Banská Bystrica
3.1.2025 v Blue Note, J. Hašku 18, Nové Mesto n/Váhom
6.1.2025 v VAGON Music Pub, Praha
o 20:00 hod.
sú ZRUŠENÉ!
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie DE FINIBUS… Organový koncert v rámci cyklu nsh.komorne.2024, ktoré sa malo konať dňa 25.11.2024 o 18:00 hod. v Dóm sv. Martina, Rudnayovo nám. 1, Bratislava,, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 16. 12. 2024 o 18:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 02.12.2024!
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to najneskôr do 02.12.2024 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 02.12.2024 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 02.12.2024 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 02.12.2024 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.