Vážený zákazník, práve prebieha prednostný predaj pre držiteľov prístupového hesla. Nákup bez hesla bude umožnený od %ValidDate%. Po tomto čase budú vstupenky sprístupnené na predaj širokej verejnosti.
práve ste sa zaradil do poradia zákazníkov čakajúcich pred Vami. Ste
v poradí, hneď ako na Vás príde rad, budete automaticky presmerovaný do hľadiska. Po opustení stránky alebo obnovení stránky Vás systém zaradí na koniec poradia čakajúcich zákazníkov.
Ďakujeme! Váš Ticketportal.
Nastavenie strážneho psa
Strážny pes je služba, ktorá Vám postráži uvoľnené miesta a vytvorí Vám rezerváciu na základe Vašej požiadavky i vo vašej neprítomnosti a zašle Vám mail s rezerváciou a s pokynom ako dokončiť nákup.
Orientačný plán hľadiska
Mapa hlediště je pouze orientační. Na této mapce si nelze vybrat místo. Podívejte se, kde byste chtěli sedět a pokračujte níže.
Radošinské naivné divadlo spolu so Slovenským ľudovým umeleckým kolektívom, s jeho tanečnou zložkou a kapelou, chce pripraviť a spolu uviesť veľkú muzikálovú inscenáciu o vtipnom spoznávaní seba, o hľadaní a možno aj nachádzaní seba samého; chceme spolu s divákmi zažiť veľkú výpravu do sveta fantázie a spomienok a pritom v sebe preskúmať to človečenské, čo nás spája.
Autor sa rozhodne doslova vstúpiť do seba, zoznámiť sa s vlastným vnútrom, teda Jazykom, Zubmi, so Slinami, ktoré ho dopravia do žalúdka, kde by stretol ubolený žalúdočný Vred v prítomnosti vyhrávajúcej rómskej kapely, prepadli by ho Parazity a ochránili Krvinky, privandroval by aj do Srdca, kde by stretol tých, ktorých má v srdci. Pamätlivá Pamäť by mu ukázala to, čo pozabúdal a na čo by zabudnúť nemal. Celou cestou by ho mala sprevádzať kamarátka Fantázia, ktorá cestujúcemu v sebe ponúkne od začiatku do konca nevídané a nečakané príležitosti. Ráno by som sa mohol z cesty šikovne vrátiť, napríklad by som sa mohol so Slzou len tak vyplakať...
Pozývame divákov tohto nezvyčajného spoločného javiskového projektu RND a SĽUK-u na veľké spoločné a spoločenské scénické a fantazijné vandrovanie i uvažovanie o nás, o sebe a čase.
Účinkujúci: Stanislav Štepka, Maruška Nedomová, Anna Dysko alebo Tereza Hanáková, Michaela Szöcsová, Martina Slobodová alebo Veronika Horváthová, Mojmír Caban, René Štúr, Adam Jančina alebo Samuel Spišák, Vladimír Svítek alebo Matej Volf a Ladislav Hubáček.
Hudobné aranžmány: Stanislav Palúch Kostýmy: Veronika Vartíková Scéna: Szilárd Boráros Producent : Ladislav Hubáček
Senec - V prípade neuskutočnenia predstavenia z dôvodu nepriaznivého počasia Vám vstupné bude vrátené
Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek
Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.
Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.
Galéria
Na mape
Zmeny a upozornenia
ZRUŠENÉ - AKO SOM VSTÚPIL DO SEBA - 22.5.2025 o 19:00 hod.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie AKO SOM VSTÚPIL DO SEBA, ktoré sa malo konať dňa 22.5.2025 o 19:00 hod. v Radošinskom naivnom divadle, Bratislava, je z technických príčin ZRUŠENÉ!
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje. V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného: ► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená. ► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``. ► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto. ► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.